FANDOM

Von Nebula jest w trakcie zasadniczej poprawy przez Kar0l

Dlatego zaleca się, aby nie zmieniać tej strony do usunięcia niniejszego szablonu. Wielokrotnie pominięcie tego ostrzeżenia może skutkować wszczęciem postępowania dyscyplinarnego. Dziękuję.

Treść tego artykułu została skopiowana z HEROsector01, przetłumaczona i zmieniona. Oryginał
Ten artykuł dotyczy postaci. Być może szukasz o odcinku telewizyjnym.

"Gdy w końcu się zemszczę, zadrży cały świat!"
— Von Nebula, Promocyjny Magazyn Hero Factory

Strona Nadrzędna: Postacie

Von Nebula
{{{hero_class1}}}
{{{hero_image1}}}
Drużyna Bohaterów {{{hero_team1}}}
Bronie {{{hero_weapons1}}}
Przestępca
{{{hero_image2}}}
Drużyna Bohaterów {{{hero_team2}}}
Bronie {{{hero_weapons2}}}
Status {{{hero_status2}}}

Von Nebula, dawniej znany jako Von Ness, jest Bohaterem renegatem. Kiedyś był członkiem starej drużyny Prestona Stormera, ale uciekł podczas misji, i ostatecznie został sławnym lordem przestępstw.

BiografiaEdytuj

Von NessEdytuj

Von Ness był bohaterem rekrutem razem z Prestonem Stormerem, w drużynie dowodzonej przez Threshera.

Comic Von Ness and Thresher

Von Ness ucieka z rannym Thresherem

Drużyna została wysłana na misję, gdzie zostali wezwani do Miasta New Stellac, w celu zbadania rutynowego alarmu. Zamiast tego spotkali gigantycznego robota, który znokautował Threshera. Stormer polecił Nessowi, by strzegł Threshera, ale zamiast tego Ness wycofał się do ich Drop Shipa i próbował uciec w nim. Stormer próbował go powstrzymać, ale Von Nessowi udało się uciec. Robot został ostatecznie wyłączony przez Stormer, a ze względu na sukces Stormera, wzrosła złość Von Nessa na Fabrykę Bohaterów i stał się oszustem. Ostatecznie przebudował się w przestępcę Von Nebulę.

Von NebulaEdytuj

Von Nebula zatrudnił grupę złoczyńców do jego przestępczego imperium, w tym XPlode'a, Rotora, Meltdowna, Corrodera, Thundera i Vapora.

Korzystając ze swoich przestępczych współpracowników, Von Nebula uchwalił plan zemsty się na Stormerze i Fabryce Bohaterów. Chciał przekształcić Superładowarkę Rdzeni Bohatera Fabryki Bohaterów w broń anty-materii, którą mógłby wykorzystać do zniszczenia Fabryki.

W ramach pierwszego etapu swojego planu, Von Nebula kazał XPlode'owi i Rotora ukraść materiały wybuchowe, jednak ostatecznie Rotor został aresztowany. Następnie polecił Corroderowi atak na plac budowy więzienia na Tantalus 5. Corroder został ostatecznie odparty i wrócił do Von Nebuli, który od razu kazał Meltdownowi zainfekować Stormera nanobotami. Misja Meltdowna się powiodła i wymknął się od złapania. Jednak Stormer ostatecznie został wyleczony zanim spowodował więcej szkód. Później dwie drużyny bohaterów jedna Furno druga Stormera walczyli z wszystkimi dotąd znanymi przestępcami (prócz Silvera) i Von Nebulą.Ostatecznie Stormer i Furno pokonali Von Nebulę wchłaniając go do jego własnej laski.

Zdolności i CechyEdytuj

Von Ness był tchórzliwym Bohaterem, i to tchórzostwo w końcu zmusiło go do ucieczki podczas kluczowej misji. Jednak Ness nie przyjął odpowiedzialności za swoje działania, i zamiast tego obwinił Stormera za to. Rozwinął on głęboką, nieustępliwą nienawiść do Fabryki Bohaterów, Bohaterów, i jego byłego towarzysza, i planował zemstę za postrzegane krzywdy wyrządzone przez nich.

Jako przestępca, Von Nebula górował w planowaniu i organizacji, stosując swoje talenty do przestępczego przedsięwzięciu.

Były Bohater, Von Nebula został zbudowany z normami Fabryki Bohaterów, w tym z Rdzeniem Bohatera, ale w końcu stał się dużym, kolczasto-opancerzonym złoczyńcom.

NarzędziaEdytuj

Von Nebula nosił Laskę Generującą Czarne Dziury, która pozwoliła mu tworzyć potężne czarne dziury. Został wciągnięty do berła.

StatystykiEdytuj

Von Nebula Logo
Fist Stat Icon Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Red Stat Bar Gray
Lightning Stat Icon Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Red Stat Bar Gray Stat Bar Gray Stat Bar Gray Stat Bar Gray
Health Stat Icon Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Red Stat Bar Gray
Skull Stat Icon Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Yellow Stat Bar Red

Informacje o ZestawieEdytuj

W połowie 2010 duży pudełkowy zestaw 7145 Von Nebula został wydany. Zestaw zawierał 156 części, w tym części kolczastej zbroi z czarnego i jasno niebieskiego plastiku.

7145 Von Nebula

Zestaw 7145 Von Nebula

CytatyEdytuj

"Fabryka Bohaterów zostanie zgnieciona, dłonią Von Nebuli!"
— Von Nebula, Wróg Wewnętrzny

CiekawostkiEdytuj

PojawieniaEdytuj

Zobacz TeżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki