FANDOM

Strona Nadrzędna: Postacie

Thornraxx
250px
Złoczyńca
Pracodawca Żaden
Broń(nie) Żądło, Szpony
Status Funcjonalny

Thornraxx jest insektoidalnym złoczyńcom z planety Hive.

BiografiaEdytuj

Thornraxx został złapany i uwięziony przez Fabryka Bohaterów po przestępczym zdarzeniu, okolicznościach, które są tajne, choć świadkowie zgłaszali przypadki powietrznego terroru.

Później Thornraxx uciekł z obiektu przetrzymywania złoczyńców w Fabryce Bohaterów podczas ucieczki zapoczątkowanej przez złoczyńcę Black Phantoma i uciekł na swoją ojczystą planetę Hive, chcąc zwerbować innych mieszkańców planety jako sojusazników.

Zdolności i CechyEdytuj

Gatunek Thornraxxa jest znany z drażliwości i porywczości, a Thornraxx wyróźnia się jako jeszcze bardziej agresywny i złośliwy niż inne owady.

BronieEdytuj

Naturalne bronie Thornraxxa obejmują żądło i szponym, które wzmocmnił. Jest również zdolny do plucia potężnym jadem ze swoich ust.

Informacje o ZestawieEdytuj

Zestaw 6228 Thornraxx został wydany jako mały zestaw jako część fali Breakout na początku 2012 roku w Europie, Australii/Nowej Zelandii i Azji i zostanie wydany w Północnej Ameryce w okresie letnim w 2012 roku. Zestaw zawiera 44 części, w tym Rdzeń Bohatera zadrukowany 200-punktowym kodem do wykorzystania w grze Ucieczka. Jednak Rdzeń Bohatera nie jest użyty w konstrukcji modelu. Zawiera również wyrzutnię, która strzela kulistumi częściami amunicji, kiedy boki zostaną ściśnięte, reprezentując plucie jadem Thornraxxa. Części z zestawu Thornraxxa mogą zostać połączone z częściami z zestawu 6227 Breez do stworzenia kombinera bazując na instrukcji z HeroFactory.com.

PojawieniaEdytuj

Linki ZewnętrzneEdytuj

zobacz pełną listę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki