FANDOM

Strona Nadrzędna: Postacie

Speeda Demon
http://www.thedailybrick.co.uk/wp/gallery/hero-factory-autumn-2012-sets/lego-hero-factory-6231-speeda-demon-box-art.jpg
Złoczyńca
Pracodawca nikt
Broń(nie) miotacze błyskawic, ostrza
Status żywy

Speeda Demon jest złoczyńcą, który został wydany w drugiej połowie 2012 roku jako duży zestaw.

OpisEdytuj

Złoczyńca ten do popełniania przestępstw używa zazwyczaj swojego nitromotoru. Ma na nim zamontowane wysuwane kolce na kołach. Jego motor jest fioletowy z jasnozielonymi światłami. Sam Speeda Demon ma jasnozieloną zbroję. Ma on dwie pary rąk. Jedną prowadzi swoją nitro maszynę, a w drugiej trzyma podłużne złote ostrza. Można nimi ciąć, ale złoczyńca używa ich także do utrzymywania równowagi na motorze.

CharakterEdytuj

Speeda Demon jest oszalały. Często śmieje się jak opętany, nawet gdy odczuwa ból. Jest doskonałym kierowcą, chociaż przeważnie jeździ jak wariat. Po swojej ucieczce z więzienia udał się na planetę Colix IV. Kierował się na jego północny biegun, aby zniszczyć latarnię nawigacji międzygwiezdnej i rabować rozbite statki. Jednak Stormer został wsyłany ze swoim ultramachowym motorem, aby go ponownie schwytać.

Uzbrojenie i narzędziaEdytuj

Speeda Demon jeździ na swoim filetowym superszybkim nitromotorze. Ma zamontowane na jego kołach wysuwane kolce. Używa też swoich podłużnych ostrzy oraz miotaczy błyskawic.

Informacje o zestawieEdytuj

Jego numer katalogowy to 621. Zostanie wydany w drugiej połowie 2012 roku, jako największy zestaw z serii Hero Factory Breakout. Można za niego otrzymać aż 900 punktów w internetowj grze.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma taki sam hełm jak Black Phantom, czy Voltix, ale jego jest jasnozielony.
  • Zestaw jest podobny do zestawu Furno Bike.
  • Na motorze Speeda Demona są zamontowane dwie bronie Marka Surga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki