FANDOM

""Jestem znudzony!" powiedziałem. I nie powinienem tego mówić, to było proszenie się o kłopoty!"
— Omega, Raporty Zwiadowcy Omegi

Omega jest Bohaterem pracującym dla Drużyny Zwiadowców.

BiografiaEdytuj

Omega i jego drużyna otrzymali zadanie zbadania planety Quatros po złapaniu Witch Doctora przez Drużynę Alfa 1.

Po masowej ucieczce złoczyńców rozpoczętej przez Voltixa i Black Phantoma, Omega i jego drużyna otrzymali zadanie podróżowania na planetę Scylla, za Bohaterem Williamem Furno. Po misji, Omega został wysłany na planetę Kollix IV, tropiąc Prestona Stormera i kilka drużyn Zwiadowców, by ścigać złoczyńcę Speeda Demona.

Później, Omega podążył za Evo na planetę Z'chaya, by nadzorować postępy Bohatera w trakcie próby złapania złoczyńcy Toxic Reapy na jego ojczystej planecie.

Następnie, Omega otrzymał zadanie przewieść Bohatera Jimiego Stringera na planetę Tansari VI atakowaną przez Voltixa. Chociaż Omega został w Drop Shipie, był świadkiem złapania Voltixa przez Stringera, a następnie ataku Core Huntera. Dunkan Bulk, podążając za Core Hunterem z Miasta Makuhero, przybył wkrótce po pościgu za złoczyńcą poza planetą. Gdy Bulk i Core Hunter opuścili Tansari VI, Omega wrócił ze Stringerem do Fabryka Bohaterów, by odpocząć po nagłej zasadzce.

Zdolności i CechyEdytuj

Omega jest entuzjastycznym członkiem Drużyny Zwiadowców, chociaż przejawia obawę na niektórych trudniejszych misjach, które śledzi. Ukazuje również wielkie podekscytowanie nowymi gadżetami i broniami.

PojawieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki