FANDOM

"Bez względu na rodzaj zagrożenia, Fabryka Bohaterów zawsze was obroni. Zawsze, gdy potrzebujecie pomocy - wzywajcie nas. Po to jesteśmy."
Preston Stormer

Okiem Stormera jest wywiadem znajdującym się w książce LEGO Hero Factory: W Służbie Galaktyki.

TreśćEdytuj

Spotkaliśmy się z PRESTONEM STORMEREM, dowódcą oddziału Alfa z Fabryki Bohaterów, by dowiedzieć się, jak wygląda życie legendarnego bohatera.

  • Jakie obowiązki ma dowódca oddziału Alfa?
    • Oprócz dowodzenia jednostką, w skład której wchodzą Stringer i Bulk, przydzielam zadania pozostałym oddziałom. Nadzoruję także szkolenie rekrutów Furno, Breez i Surge'a.
  • Podobno dajesz w kość rekrutom. Myślałeś kiedyś, że efekty szkolenia byłyby lepsze, gdybyś zamiast wycisku dawał im więcej wsparcia?
    • Błąd w twojej pracy to w najgorszym wypadku jakaś literówka w tekście. Jeśli jednak błąd popełni ktoś z Fabryki Bohaterów, cierpią niewinni. Tak, jestem surowy. Każdego dnia, bez wyjątku. Ale nie wymagam o moich rekrutów tego, czego nie zrobiłbym sam.
  • Co jest najtrudniejsze w twojej pracy?
    • Decyzje, których wolałbyś nie podejmować. Czasem muszę wysyłać bohaterów na niebezpieczne misje, mając świadomość, że mogą z nich już nie wrócić. Ryzyko zawodowe, wiem, ale ta wiedza niczego nie ułatwia.
  • Jaki jest najważniejszy element wyposażenia każdego bohatera? Broń, zbroja, pojazd? Czy to zależy od bohatera?
    • To oczywiste, najważniejszy jest rdzeń. Naładowany w stu procentach pozwala nam stawić czoło wszelkiemu złu w galaktyce. Ale gdy energia się wyczerpie, jesteśmy tylko złomem. Według przypisów każdy bohater musi naładować swój rdzeń, zanim wyruszy na misję. Tylko że to nie zawsze jest możliwe.
  • Fabryka Bohaterów zmagała się z wieloma groźnymi przestępcami i plagami, które nawiedziły galaktykę. Kto lub co było największym wyzwaniem?
    • Chyba śnieżne smoki z księżyca Sword. Te piętnastometrowe bestie wysysały energię z naszych rdzeni.
  • A Von Nebula? Mówi się, że stworzył wielką organizację przestępczą, do której należy kilku niezwykle niebezpiecznych złoczyńców. Chodzą też słuchy, że Von Nebula powstał w Fabryce Bohaterów - co więcej, był kiedyś w twoim oddziale! Czy to prawda?
    • Bez komentarza.
  • Jakie dałbyś mi rady, gdybym był początkującym bohaterem?
    • Zrób rozpoznanie terenu. Wybadaj przeciwnika. Oceń swoje możliwości i poznaj potencjał kolegów z oddziału. W krytycznej sytuacji musisz wiedzieć, czego się spodziewać, na kogo liczyć i jakich środków użyć przeciwko wrogowi. A najważniejsze to słuchać dowódcy i nie dać plamy.
  • Co powiesz na koniec naszym czytelnikom?
    • Bez względu na rodzaj zagrożenia, Fabryka Bohaterów zawsze was obroni. Zawsze, gdy potrzebujecie pomocy - wzywajcie nas. Po to jesteśmy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki