FANDOM

Pic24A5A0178BADE483A43B0CD614198888

Nathan Evo

Nathan Evo 2012
Nathan Evo, jest członkiem debiutantem z Hero Factory.
LEGO Hero Factory Brain Attack EVO review09:35

LEGO Hero Factory Brain Attack EVO review

full

BiografiaEdytuj

Gehenna ogniaEdytuj

Nathan Evo został niedawno stworzony w Wieży Zgromadzenia jako jedna z dwóch pierwszych bohaterów zbudowanych wokół nowego systemu budowy. Inne stworzenie Bohater był Julius Nex, a oba były odsłonięty przez pana Makuro podczas konferencji prasowej ogłaszając aktualizację. Evo medytował przez większość konferencji, a następnie pokazał tłumowi swoje umiejętności strzelając w parze trutni z doskonałą dokładnością.

Kiedy Alfa 1 Team został uaktualniony i odesłany do Cysterna stacji 22, Nathaniel Zib wysłany Nex i Evo jako posiłki do walki. Evo udało się mylić złoczyńców medytując przed nimi, a następnie niespodziewanie wyzwalając ogromny atak arsenal na nich. On i Nex mogli również zapisać Nitroblast przed upadkiem półkę i mankietem złoczyńcę. Kiedy Fire Lord próbował wchłonąć największy depozyt paliwa, Evo obozem w sprawie ataku, aż Ship paliwa wbił się w ogień Pana, odcinając mu rękę absorpcji i dając Stormer szansę go pokonać. Surge opuścili pojazd i objawił się, że włamał się do samochodu i pomógł bohaterów poprzez obecnie na walce. Oni wszyscy później wrócił do Hero Factory do nadzorowania Surge dostaniem jego aktualizację, a później wziął udział w uroczystościach ku czci Surge za odwagę.

Wielka ucieczkaEdytuj

Po złoczyńcy zaczęli ucieczki Hero Factory, Evo walczył z czarnych charakterów i prawie po czym do czarnej dziury, w którym zostały ucieczki. Preston Stormer jednak zatrzymany Evo od wprowadzając go. Evo następnie przeniesieni z mankietami bohaterem i dużej ramię zbiornika z pistoletu plazmowego. Evo została przyporządkowana do przechwytywania Toxic Reapa.

Evo znaleziono Toxic Reapa na Z'chaya planety. Został przygnieciony przez szlam Toxic Reapa i znalazł się nieruchome. Evo jednak wystrzelił z pistoletu plazmowego na ziemi, aby uruchomić w powietrze i mankiet Toxic Reapa. Wrócił do Hero Factory i pomógł Rocka uchwycić Black Phantom. Zasugerował on, że na mocy jego, a nie usunąć kable energetyczne dołączonych do niego. Plan Evo był udany i BlackPhantom został schwytany.

Atak mózgówEdytuj

Podczas ataku mózgu, Evo został nadany przez Furno zatrzymać Aquagon które okupują ścieków z miasta Makuhero. Tutaj Evo włożył zespół tornado do dobrego wykorzystania jak zmiótł kilka Aquagon. Kiedy Hero Factory została naruszona, Evo poszedł na powierzchnię, gdzie, Bulk, Furno, Breez, Stormer i luzem znalazł mózgu kontrolowanej przepięciami i armią puste robotów. Evo walczył robotów, dopóki nie zostały wyłączone przez Surge.

OsobowośćEdytuj

Evo jest bardzo spokojny, chłodny, i zebrano wojownikiem. On jest bardzo spokojny człowiek, ale gdy jego doświadczenie w broni jest wymagane, będzie on natychmiast na baczności. Po uporaniu się z zagrożeniem, będzie on często medytować i rozważać jego myśli. Od niedawna w Breakout odcinka, on ma tendencję do kolei William Furno o radę. Dodatkowo, wydaje się być mniej pewni swoich umiejętności i bardziej rozmowny.

WyglądEdytuj

Evo nosi żółty i ciemny pancerz srebrny, a jego oczy i rdzeń Bohater są kolorowe fioletowy. Posiada również nakrycia głowy, które mogą pomóc mu widzieć przez dym.

W Breakout, on ma taką samą zbroję koloru, ale jego oczy i głowa są czerwone.

BronieEdytuj

Nathan Evo został uzbrojony w multi-narzędzia lodu tarczy, jego jest wyposażona w podwójne lufy armaty z lodem. Podczas wydarzeń Breakout dano mu ramię zbiornika i pistolet plazmowy.

Ustaw InformacjeEdytuj

Nathan Evo został wydany w styczniu 2011 roku jako jeden z sześciu zestawów Hero Factory kanistrów. Zestaw był sprzedawany pod nazwą "Evo 2.0" (w połączeniu z innymi "2.0" zestawów na fali). Jego numer produktu to 2067 i zawierał 31 kawałków, w tym specjalnego elementu pancerza znaczek. Jego części mogą być łączone z Furno 2.0 stworzenie modelu sumator i kod wydrukowany na jego pokrywie zbiornika może być wprowadzony HeroFactory.LEGO.pl

6200 Evo został wydany w styczniu 2012 roku i ma 36 sztuk.

44012 Evo został wydany w lipcu 2013 roku i ma 51 sztuk.

CiekawostkiEdytuj

  • Evo żart wyrażona przez: Tom Kenny w Proby ognia i Jason London w Breakout i zawału mózgu.
    • O dziwo w Breakout, ma inny akcent.
  • Ze względu na prototyp Evo, które miały Nex nazwisko i odwrotnie, oba znaki miesza się w różnych mediach i pojawił się z odwróconych cech charakteru.
  • Breakout kask Evo wygląda prawie dokładnie tak, jak jego pełnym kasku 2.0, z tą tylko różnicą, że Breakout kask jest całkowicie żółty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki