FANDOM

Treść tego artykułu została skopiowana z HEROsector01, przetłumaczona i zmieniona. Oryginał

"Członkowie Drużyny Bohaterów Recon są znani ze swojej inteligencji, kreatywności i niewątpliwej odwagi. Z przyjemnością witam w naszych szeregach i cieszę się, że pracuję razem z tobą w walce z najgorszych złoczyńcami i potworami galaktyki.."
— Merrick Fortis do rekrutów Drużyny Bohaterów Recon

Strona Nadrzędna: Postacie

Merrick Fortis
{{{hero_class1}}}
{{{hero_image1}}}
Drużyna Bohaterów {{{hero_team1}}}
Bronie {{{hero_weapons1}}}
Bohater 3.0
{{{hero_image2}}}
Drużyna Bohaterów {{{hero_team2}}}
Bronie {{{hero_weapons2}}}
Status {{{hero_status2}}}
Merrick Fortis Signature

Dowódca Merrick Fortis jest jednym z największych Bohaterów z wczesnych dni Fabryki Bohaterów i liderem Drużyny Bohaterów Recon.

BiografiaEdytuj

Merrick Fortis in HRT Control Room

Merrick Fortis w pokoju kontroli Hero Recon Team

Merrick Fortis był jednym z wcześniejszych Bohaterów z Fabryki Bohaterów, oraz jednym z jej najlepszych agentów. Po utworzeniu projektu Drużyny Bohaterów Recon przez Akiyamę Makuro, osobiście wybrał Merricka Fortisa na stanowisko lidera. Fortis założył bazę operacyjną w tajnym miejscu w Mieście Makuhero i rozpoczął rekrutację do swojej drużyny. Wita wszystkich nowych rekrutów w Drużynie Recon, oprócz udziału w różnych misjach wywiadowczych.

Fortis, wraz ze wszystkimi innymi Bohaterami, otrzymał unowocześnienie 2.0.

W związku z podróżą Drużyny Alfa 1 na Quatros, Fortis został zauważony obserwując dżunglową planetę, i łącząc różne elementy Fabryki Bohaterów do użycia dla swojej Drużyny Recon.

Po skutecznym pokonaniu Witch Doctora przez Drużynę Alfa 1 na Quatros, Merrick podróżował tam w celu przeprowadzenia zwiadu na planecie, w przypadku gdyby Witch Doctor nawiązywał kontakty z innymi przestępcami. By dostosować się do planety, wyposażył się w nową dżunglową zbroję, którą rozprowadził również po Drużynie Recon.

Merrick Fortis 3.0 Exclusive Art

Merrick Fortis wspina się na Quatros

Zdolności i CechyEdytuj

Fortis jest ubrany w białą zbroję, dawniej z symbolicznym napierśnikiem Recon, i posiada wizjer na swoim hełmie. Jest uważany za najlepszego Bohatera fabryki, dlatego został wybrany, by poprowadzić Drużynę Recon, i ma na misjach ogromne znaczenie dla Fabryki. Po uzyskaniu części zbroi 3.0, Fortis jest teraz wyposażony w skrzydła orła do szybkiego podróżowania.

BronieEdytuj

Merrick Fortis posiada rodzaj broni pociskowej, która posiada hak przytwierdzony do niej. Broń została opisana jako jego "dobra stara godna zaufania", i zatrzymał ją nawet po unowocześnieniu swojej zbroi. W jego uzbrojeniu 3.0, nosi również potężny szpon.

Informacje o ZestawieEdytuj

Chociaż Merrick Fortis nigdy nie został oficjalnie wydany jako zestaw, jego budowany model został wykorzystany w kilku obszarach, w tym na promocyjnych obrazach. Fortis pojawił się jako model startowy w trybie LEGO Design byME w LEGO Digital Designer 4.1, ale bez mieszanego napierśnika Hero Recon Team, który jest niedostępny w tym trybie.

CytatyEdytuj

"Na szczęście, utalentowani Agenci Hero Recon jak ty dołączają każdego dnia. Złoczyńcy nie będą mieli szans w starciu z naszym Hero Recon Team."
— Merrick Fortis do rekrutów Hero Recon Team

PojawieniaEdytuj

Zobacz TeżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki