FANDOM

"Dziesiątki przy dziesiątkach ich, małych mas miękkiej tkanki organicznej pofałdowanej żłobieniami. Osobno, wyglądają odrażająco, ale w jakiś sposób delikatnie, ale w roju są jeszcze jakieś: absolutnie przerażające."
— Narrator, Kurs Kolizyjny

Mózgi są gatunkiem pasożytniczych istot nieznanego pochodzenia.

BiografiaEdytuj

Po otrzymaniu zadania zniszczenia Fabryki Bohaterów, Mózgi opuściły swoją ojczystą planetę unosząc się w kosmosie, ale burza słoneczna oddzieliła jeden rój od pozostałych.

Ten rój odnalazł Valiant unoszący się w niezamieszkałej przestrzeni. Lider roju Mózgów przejął ciało dowódcy bezpieczeństwa statku Kircha, a większość załogi została wkrótce zainfekowana. Później, Mózgi ustawiły Valiant na kursie kolizyjnym z Fabryką Bohaterów z planami zniszczenia jej.

Bohater Preston Stormer rozpoczął rozmowę z kapitanem Valiantu, swoim przyjacielem Aquaxem, który, pod kontrolą Mózgów, twierdził, iż statek ma problemu z silnikiem. Stromer, podejrzewając swojego przyjaciela, wsiadł na statek wraz ze znajomymi Bohaterami Natalie Breez i Rocką. Wewnątrz, zostali zaatakowani przez Aquaxa i resztę załogi, z Kirchem biorącym Rockę jako zakładnika. Bohaterowie zostali nieświadomie uratowani przez Xerę, technika medycznego statku, który zainterweniował tylko dlatego, że Aquax był nieposłuszny rozkazom Kircha. Tymczasem, kilka Dro Shipów dowodzonych przez Nathana Evo zbliżyło się do Valiantu z planami uniknięcia kolizji statku z Fabryką Bohaterów, ale Kirch aktywował system strzelający Valiantu, by ich zatrzymać.

Jednak po przybyciu Dunkana Bulka i Williama Furno, Kirch został zmuszony do oddania Rocki, kiedy Stormer zmienił kurs Valiantu na słońce. Wtedy Kirch ustawił kurs na stały i próbował opuścić statek ze względu niebezpieczeństwo spłonięcia żywcem, ale gdy temperatura na zewnątrz statku była już zbyt wysoka, Kirch i jego drużyna wyparowali. Następnie, dzięki użyciu ładunku wybuchowego wewnątrz statku, Stormer zmienił kurs Valiantu z dala od słońca, kończąc kryzys wewnątrz statku.

Zdolności i CechyEdytuj

Mózgi mają jeden cel: zniszczyć Fabrykę Bohaterów. Mogą atakować przez zatrzaśnięcie się na głowie ofiary i przejmując kontrolę na nią, absorbując wiedzę, ale nie emocje. Mózgi mają liderów grup nazywanych liderami rojów, zlecenia tych liderów są na ogół przestrzegane, ale nie przez wszystkie Mózgi, jak wynika z tego kontrolującego Aquaxa. Dokładne pochodzenie Mózgów jest nieznana, ale Aquax teoretyzuje, iż posiadają one ojczystą planetę i planują rozpoczęcie inwazji galaktyki. Są zdolne do przetrwania w kosmosie, ale są wysyłane w napędzanych rakietami zbiornikach.

Zainfekowane StworzeniaEdytuj

CytatyEdytuj

"Nic nie powinno być ważniejsze niż zadanie, które im powierzono do wykonania. Przecież było to istotne dla przyszłości galaktyki, w której Fabryka Bohaterów będzie zniszczona."
— Narrator, Kurs Kolizyjny

"Bezcielesne mózgi latające przez kosmos? Brzmi jak coś ze starego filmu o potworach."
— Kapitan Aquax, Kurs Kolizyjny

"Spójrz, przez co właśnie przechodzi Fabryka Bohaterów Breez. Przestępcze roboty uciekają z więzienia, powodując różnego rodzaju uszkodzenia zanim wy złapiecie je ponownie. Czy powstały one złe? Nie. Coś poszło nie tak w ich sposobie myślenia i stały się złe. Z mózgami pod kontrolą, to się już nigdy nie powtórzy. Nie będzie żadnej potrzeby dla złoczyńców ... czy Bohaterów. Wszyscy będą robić to, co jest potrzebne dla dobra roju."
Xera, Kurs Kolizyjny

Informacje o ZestawieEdytuj

Pojedynczy Mózg był dołączony do każdego zestawu złoczyńcy z serii Atak Mózgów na 2013 rok. Mózgi są wykonane z gumy z jasnoczerwonymi wkładkami z twardego plastiku, które przyczepiają mózgi do głów postaci i służą również jako oczy i rogi Mózgów. Mózgi w 44001 Pyrox, 44003 Scarox, 44005 Bruizer i 44007 Ogrum są w kolorze, kolejno, przeroczystym żółtym, przezroczystym zielonym, przezroczystym jasnopomarańczowym i przezroczystym jasnozielonym.

PojawieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki