FANDOM

"Geb nigdy nie był zbyt bystry. Ale naprawdę powinien wiedzieć, by zostawać wyłącznie dla jednego klienta. W każdym razie, jest teraz tam, gzdie zawsze chciał być -- na szczycie."
Core Hunter, Sekretna Misja 1: Pudło Zagłady

Strona Nadrzędna: Postacie

Geb
Plik:Noimage.png
Złoczyńca
Pracodawca Wielu, w tym Core Hunter
Broń(nie) Żadne
Status Nieznany

Geb był drobnym oszustem pracującym na nienazwanej przestępczej planecie.

BiografiaEdytuj

Geb zaczynał jako sprzątacz na stacji/hotelu, i awansował na kierownika po "przypadkowym" spadnięciu ze schodów poprzedniego kierownika, dwukrotnie. Duplikat Core Huntera zwrócił się do niego z prośbą o ukrycie części Pudła Zagłady w swoim skarbcu. Preston Stormer przybył i przesłuchiwał Geba, a Geb ujawnił pokój, w którym Core Hunter zatrzymywał się dwukrotnie, który stał się pułapką. Później, Dunkan Bulk i Natalie Breez podający się za przemytników wnioskujących, iż Geb trzyma coś w skarbcu, zwrócili się do Geba z prośbą. Geb zgodził się, i zabrał ich do skarbca. Core Hunter przybył i w odwecie na Gebie za nie używanie skarbca tylko dla niego, Core Hunter przyczepił anty-grawitacyjne urządzenie Gebowi, który następnie uniósł się na orbitę i w kosmos. Jego końcowy status jest nieznany.

Zdolności i CechyEdytuj

Jako oszust, Geb przyjmował oferty ilekroć były one właściwe dla biznesu i nie miał lojalności do klientów. Był również bardzo ambitny, ale bał się Bohaterów.

PojawieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki