FANDOM

Dunkan Bulk jest w trakcie zasadniczej poprawy przez Kar0l

Dlatego zaleca się, aby nie zmieniać tej strony do usunięcia niniejszego szablonu. Wielokrotnie pominięcie tego ostrzeżenia może skutkować wszczęciem postępowania dyscyplinarnego. Dziękuję.

DownloadA62C3A90A79BCC927D758AE50116416E.jpg

Bulk jako zestaw

[1]

6223-1.jpg
44004-1.jpg

Dunkan Bulk, jest członkiem zespołu Alpha 1.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Dunkan Bulk został stworzony w Wieży Zgromadzenia wiele lat temu, gdy Hero Factory po raz pierwszy założony i zbudowany. Po przejściu szkolenia i jest rozwinięty pełna bohatera, on i Jimi Stringer zostały wybrane na członków zespołu Alpha 1, ponieważ nie spełnił oczekiwania Preston Stormer. Na jednej misji, że wyjazd do Almaak V i rozwiązać tajemnicę zniknięcia Almaak IV. Drużyna Alpha później walczył Cornelius Zo i jego armii mrówek tygrysie, które były groźne miasto. Duże jechał czołg, kruszarki i spowodował Ants Tiger uciekać.Grupa także zdobyli notorycznego pirata kosmicznej.

Bulk udział w telewizyjnym show, i był powiązany z kobietą o imieniu Tina. Jego taniec przesuwa spowodowały ogromne krzyki i kilka urazów.

Powstań z rekruciEdytuj

Ostatnio, Alpha Team został wysłany do pilnowania ładunek materiałów wybuchowych C-4000, który został zaatakowany przez XPlode i Rotor. Gdy opuszczony Rotor zagrożone William Furno, Bulk zaproponował mu pomóc tylko dostać odrzucone. Kiedy Rotor uciekł, Bulk powrócił do Wieży Zgromadzenia.

Bulk i zespół Alpha przyjął wywiad radiowy z Fabryka Bohaterów FM, gdzie Mak Megahertz rozmawiał z nimi o ich walce z Cornelius Zo i dał mu krótkie opowiadanie z imprezy, przed wezwaniem do innej misji.

Wkrótce po zakończeniu misji z Rotor, Bulk i Stringer zostały wysłane do czyszczenia zniszczenie przez XPlode i Rotor w zakładzie materiałów wybuchowych na Lemus 2. Wkrótce potem, Call Center otrzymała wezwanie na ich hot-line i Nathaniel Zib wysyłane luzem i Stringer bronić Penitentiary 1331, więzienie w budowie na Tantala 5, z henchbot Corroder. Podczas bitwy, Corroder spadł ładunek dźwigarów metalowych Mark Surge, którzy przybyli jako posiłki, ale Bulk pchnął go z drogi i wziął cios dla Bohatera Rookie. Bulk został następnie uwięziony pod gruzami, aż przeciwnik uciekł i Heroes może kopać go z zespołem lewitacji.

Na misję do Mekron City, Preston Stormer został zaatakowany przez Meltdown i został uderzony z czarnym charakterem w toksycznych osadów. Po powrocie do Hero Factory, Zib zdiagnozowano, że szlam zawiera malutkie nanoboty który mógłby porwać robota systemów. Krótko po tym, Stormer wpadł w szał i wspiął się wyżej dowodzenia do sfer szkoleniowych. Bulk, Stringer, a Furno za nim. W konfrontacji na szczycie kuli, Stormer rzucił Bulk poza krawędź. Furno zeskoczył z liny i chwycił go, ale starszy Bohaterów był zbyt ciężki i spadł. Stringer, jednak skoczył na ratunek i wyciągnął nabrać na półce, pozwalając Stormer uciec.

Bulk następnie dołączył do misji, aby odnaleźć antidotum dla nanobots, a Furno udał się do Makuhero City pobrać Stormer. Bulk i jego towarzysze, wyjazd do Lunar Tratix, po czym zostały one natychmiast zaatakowany przez Reptoidów Tratix. Bulk i Stringer trzymane zwierzę rozproszony, podczas gdy Natalie Breez znaleźć niezbędne składniki, tylko dla stworzenia skupić się na niej, a prawie pożreć Surge. Na szczęście, Breez wykorzystywane jej zdolność do komunikowania się z naturą jechać bestię z dala, i luzem jest grupa powróciła do Hero Factory w triumfie.Antidotum następnie podawać Stormer, który następnie utwardza​​.

Drużyna Alpha został później wysłany do New Stellac City do zbadania tajemniczego uderzenia meteorytów. Po przybyciu na miejscu, Thunder i Corroder wysiadł z krateru i walczył z nimi. Zib wysłał debiutantów w jako zapasowe, choć XPlode i Meltdown przybył w tym samym czasie, co oni. Von Nebula, a następnie pojawił się na niebie. On stworzył czarną dziurę z jego czarnej dziury, że personel orb odessać broń bohaterów, w tym Bulk w strzelance metalowej kuli. Stormer i Furno skoczył do czarnej dziury do walki Von Nebula, pozostawiając część oraz innych uchwycić złoczyńców. Bohaterowie stosować przekładki wiórowe uniknąć ataków czarnych charakterów i oszołomiony ich. Bulk i Stringer owinięty ciężki metalowy pręt wokół czarnych charakterów, trzyma ich w niewoli. Wkrótce potem, Stormer i Furno uciekł czarną dziurę, po pokonaniu Von Nebula, a zespół wrócił do Hero Factory w triumfie.

Ostatecznie, Bulk otrzymał Upgrade do 2.0 formie, gdy proces został uznany perfekcji.

Dzika planetaEdytuj

Bulk, wraz z innymi członkami zespołu Alpha, otrzymał wezwanie pomocy od AlodusWitch na planecie dżungli Quatros. Raport z debiutanckim bohatera Rocka, jednak wskazują, że planeta stała się niestabilna i że wszystkie zwierzę zaatakuje wszystko w zasięgu wzroku. W celu dostosowania się do środowiska, zespół Alpha otrzymał aktualizację do nowej zbroi zwierząt, z Bulk zyskuje cechy wilka.

Przybywając na Quatros, bohaterowie odkryli, że Profesor Witch został przekształcony w tyrana zwanego Witch Doctor po narażone na Quaza z tajemniczego czaszki. Stormer następnie dokonał wyboru, aby podzielić się z Alpha 1 Team na dwie grupy. Bulk i Stormer będą prowadzone przez Rocka i przejść przez teleport, aby dostać się do Witch Doctor podczas Furno led Nex i Stringer do walki. Niestety teleporter także skurczył bohaterów, że nie mogą ratować bohaterów. Jednak Nex był w stanie uzyskać je z powrotem do ich wielkości raz zespół Furno przybył. Bulk następnie pomógł usunąć kolce Quaza o Fangz i pomógł zwiększył Furno, żeby mógł zniszczyć maszynę aldus czarownicy. Następnie powrócił do Hero Factory.

Atak mózgówEdytuj

Kiedy Makuhero City zostało opanowane przez armię mózgu kontrolowanych stworzeń, masowe walczył na ulicach z jego kolegów Rocka, Stormer, Furno, Evo i Breez. Alpha 1 Team trudno pokonać mózgi aż Bulk dolać mózg off Bruizer. Po tym, bohaterowie zaczęli wygrać aż Dragon Bolt pojawił i zaatakował bohaterów. Kiedy Hero Factory została naruszona, Bulk pomógł jego zespół walczyć puste roboty, dopóki nie zostały wyłączyć Surge.

Zdolności i CechyEdytuj

Dunkan Bulk jest uważany za jednego z Hero Factory najsilniejszych bohaterów aktywnych, cecha która stanowi o jego niskiej inteligencji. Bulk jest zawsze gotowi do misji, i cieszy się walki o Hero Factory o ile lubi rzeczywistej walki sam.

Po aktualizacji do 3.0 statusu, Bulk ma teraz uprawnienia podobne do wilka, takie jak zwiększenie prędkości, aby dostosować się do nowego otoczenia dżungli.

WyglądEdytuj

Dunkan Bulk początkowo miał srebrny i czarny pancerz, a jego oczy i rdzeń bohatera były kolorowe przezroczyste pomarańczowe.

Luzem w 3.0 formie, zachowuje on swój srebra i czarnej zbroi, jak również jego pomarańczowe oczy i rdzeń bohatera. Hełm teraz przypomina wilka, jako symbol swoich nowych umiejętności.

BronieEdytuj

Bulk został uzbrojony w metalowej kuli strzelca. Był również znany używać jetpack na niektórych misjach.

Bulk obecnie wykonuje parę listków montowane na nadgarstek, które są w stanie przeciąć niemal każdego materiału.

Zestaw informacjiEdytuj

Dunkan Bulk został wydany jako jeden z zestawów kanistrów Hero Factory, w lipcu 2010 roku. Jego numer produktu to 7168, a zestaw zawiera 17 sztuk.

Dodatkowo Dunkan Bulk został wydany w zbiorze zatytułowanym "Bulk i Vapor", który zawierał złoczyńcę trafnie znany jako pary. Zestaw ten numer był 7179 i produktu zawarte 89 sztuk, z których 21 były używane w budowie luzem. Dunkan Bulk opisywany w tym zestawie był prawie identyczny z oryginalnym zestawem Dunkan Bulk, z wyjątkiem dodatku jetpack, oddychając rurkę i broń Stringer sonic boom na prawym ramieniu. To nie broń Stringer jest w tej historii jest jednak.

Bulk najnowsza forma została wydana lipca 2011 roku, jeden z sześciu zestawów kanistrów w tej fali.Zestaw był sprzedawany pod nazwą "Bulk 3.0" (w połączeniu z innymi "3.0" ustawia się na fali). Jego numer produktu to 2182 i zawierał 30 kawałków, w tym przezroczystego zielonego kawałka pancerza nadruk z nazwą "Bulk 3.0" i wzór wilka. Jego części mogą być łączone z Furno 3.0 stworzyć model sumator i kodu umieszczonego w jego pokrywie pojemnika może być wprowadzony HeroFactory.LEGO.pl w ramach funkcji HeroPad.

6223 Bulk ukazał lipca 2012.

44004 Bulk ma być uwolniony w styczniu 2013 roku.

DrobnostkiEdytuj

  • Dunkan Bulk została wyrażona przez Christopher B. Duncan w powstanie rekruci, dziką planeta i atak mózgów.
  • Pomimo posiadania Breakout formularz, Bulk jest nadal 2.0 na początku ataku mózgu.
  • Bulk przeszedł każdej aktualizacji do daty pomimo jego postaci 2.0 nie jest wydany jako zestaw.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki