FANDOM

Treść tego artykułu została skopiowana z HEROsector01, przetłumaczona i zmieniona. Oryginał
Ten artykuł dotyczy Drużyny Fabryki Bohaterów. Być może szukasz o usłudze DesignByMe na LEGO.com.

"Wiedza Jest Siłą"
— Motto Drużyny Recon

Strona Nadrzędna: Postacie

Drużyna Zwiadowców
Recon Team 2
Drużyna Bohaterów
Kwatera Główna/Baza Nieznana
Lider(zy) Merrick Fortis
Status Aktywna
Cel(e) Rekonesans

Drużyna Bohaterów Recon jest specjalnym oddziałem Fabryka Bohaterów.

HistoriaEdytuj

Drużyna Bohaterów Recon została stworzona przez Akiyamę Makuro tuż po powstaniu Fabryki Bohaterów jako organizację szukającą informacji dowodzoną przez Merricka Fortisa. Fortis osobiście założył tajną bazę gdzieś w Mieście Makuhero, i stanął na czele staraniach rekrutacyjnych.

Recon team

Trzech agentów Drużyny Recon

Członkowie Drużyna Bohaterów Recon są ekspertami w gromadzeniu i studiowaniu informacji z całej galaktyki. Zawsze szukają wskazówek z pól bitw i szczątków pozostawione przez złoczyńców i potwory. Następnie zdają raporty projektantom Fabryki Bohaterów, menedżerom misji i liderom drużyn Bohaterów, którzy korzystają z informacji w celu poprawy wszystkich aspektów Fabryki Bohaterów.

InfrastrukturaEdytuj

Członkowie Drużyna Bohaterów Recon często są uznawani przez swój wyjątkowy czarno-srebrny pancerz na klatce piersiowej. Bohaterowie z jednostki Recon mogą nosić różne rodzaje zbroi i są przeszkoleni do korzystania z różnych typów broni i części - nawet tych używanych przez Złoczyńców, jak Miotacz Lawy i przejrzyste pancerze.

Mimo skrytości, członkowie Drużyna Bohaterów Recon mają reputację bycia inteligentnymi, odważnymi i zaradnymi.

CzłonkowieEdytuj

Istnieją tysiące członków Drużyny Recon w całej galaktyce, w tym:

Informacje o ZestawieEdytuj

Zestaw 11995 jest zestawem pudełkowym, który można zamówić za pomocą strony internetowej LEGO Shop. Zawiera własnego agenta Drużyny Recon zbudowanego z wykorzystaniem strony internetowej Hero Recon Team, instrukcję budowy niestandardowego bohatera zawierająca nazwę i statystyki przypisane do bohatera przed złożeniem zamówienia i okrągłą naklejkę "Agent". Na odwrocie pudełka znajduje się komunikat w różnych językach, witający agenta w Drużynie Recon, podpisany "Merrick Fortis".

CiekawostkiEdytuj

  • Agent Drużyny Recon "Smith", pojawił się Hero Factory FM , aby omówić poziom zagrożenia dla Von Nebuli i jego gangu przestępców. Choć twierdził, że Smith jest jego prawdziwym nazwiskiem, a nie imieniem kodowym, Natalie Breez twierdziła w późniejszym pojawieniu się w programie, że nie istnieje agent Drużyny Recon pod tym imieniem.

PojawieniaEdytuj

Zobacz TeżEdytuj

Linki ZewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki