FANDOM

"Wiele lat temu zdałem sobie sprawę, że we wszechświecie kryje się bardzo wiele zła, a do jego zwalczenia jest potrzebna jeszcze potężniejsza siła działająca po stronie dobra. W tym celu stworzyłem Fabrykę Bohaterów."
— Akiyama Makuro, Promocyjny Magazyn Hero Factory

Strona Nadrzędna: Postacie

Akiyama Makuro
Akiyama Makuro.png
Akiyama Makuro Signature.png
Personel Fabryki Bohaterów
Praca Założyciel
Status Funkcjonalny
Lokalizacja Miasto Makuhero

Akiyama Makuro jest założycielem Fabryki Bohaterów.

BiografiaEdytuj

Akiyama Makuro jest najstarszym znanym robot w galaktyce. Uznając rosnącą ilość zła we wszechświecie, Makuro stworzył Fabrykę Bohaterów, korporację specjalizującą się w tworzeniu Bohaterów do ochrony galaktyki. Osobiście nadzorował tworzenie każdego Bohatera, a z czasem, budynek Fabryki Bohaterów został symbolem bezpieczeństwa w całej galaktyce.

Podczas tworzenia Prestona Stormera, Makuro czuł, że będzie to specjalny bohater i słusznie, gdyż Stormer został przywódcą Drużyny Alfa 1. Widząc tworzenie Williama Furno, Makuro wyczuł to samo, a później powiedział Nathanielowi Zibowi o tym.

Po długim czasie pracy nad procesem, Makuro zadebiutował z Unowocześnieniem, nowym projekcie i erze bohaterów. Na konferencji prasowej, Makuro pokazał Juliusa Nexa i Nathana Evo, nowych bohaterów zbudowanych w konstrokcji 2.0. Stormer, Furno i Natalie Breez przybyli po nieudanej misji ataku Fire Lorda, i zwrócili się unowocześnienie do wersji 2.0. Nie będąc gotowym do unowocześnienia istniejących Bohaterów, Makuro odmówił, ale w końcu ustąpił i nadzorował udaną przebudowę trójki.

CiekawostkiEdytuj

PojawieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki